Hot dogging

Tuesday, August 21, 2012
8:16am
Good morning!  Busy Tuesday?
I’m off to work on conference prep.  Hope today goes smoothly for both of us.
9:30pm
This looks like fun… some hot dogging tonight?

http://i-will-call-you-sir.tumblr.com/post/29229515355/simplyourblog-omg-mmmmmmmmm

10:24pm Phil
That’s fucking hot
11:00pm
Yes.  Thinking of you doing that?  Did things to me… inside
11:03pm Phil
Mmmmmmmmm
11:04pm
and thinking of what would happen next.
11:13pm Phil
A flood of cum
11:14pm
hmmm… lovely
I hope you’d be deep inside when that happens.
11:15pm Phil
Oh hell yeah, balls deep
11:17pm
Mmmf… that phrase make me tremble
in a good way!
11:22pm Phil
Tremble away as your ass gets slapped, balls bouncing on ur clit
11:23pm
man… you know how to make me wet over here!
11:26pm Phil
Good, the better to fuck you
11:27pm
Mmmm… I want that.  Pound me?
11:31pm Phil
Oh yeah, fucking that tight pussy hard, slipping a finger up your ass.
Can feel my cock on the other side
Take it. Hard, fast and deep
Like I know you like it
11:33pm Phil
Yes… yes… please… fuck me…

11:34pm Phil
Take that hard cock, all of it
Wanna feel your pussy clenching, milking my cum deep inside you
Damn…….
11:36pm
You touching yourself?
11:36pm Phil
Been stroking hard and fast
11:36pm
Wish it was my hand…
11:37pm Phil
Me too
11:37pm
pressing the head inside me…
getting you wet
then all the way out
then deep inside
and all the way out again and again…
11:40pm Phil
Here you go.
[cock photo]
Take it deep
11:41pm
Oh… thank you!  You know what I like!
11:42pm Phil
Rub that swollen clit for me
11:42pm
It aches for you…
11:42pm Phil
I know itโ€™s wet and ready
11:44pm
Lick it
11:45pm Phil
Gladly, sucking it, flicking my tongue, tongue darting inside
11:45pm
add fingers…
make me burn
11:47pm Phil
Two fingers, pumping, twisting
11:48pm
damn kid… you have me so revved up on tugging in both my clit and my tit!
11:48pm Phil
Thumb rubbing your ass hole
11:49pm
Mmm… want you…
you.. you..
11:49pm Phil
Cum on babe, get off
11:50pm
My ass won’t stay still… poor desk chair
I wish you could see me…
I hand on my chest, squeezing
A hand between my legs, rubbing like mad
11:51pm Phil
Legs spread, fingers buried, hands squeezing your tits
11:51pm
My mind is so full of you… your gorgeous cock…
crap… the shuddering starting
11:53pm Phil
Oh yeah
[photo of his cock in his hand]
Cum for me
11:55pm
Whew!
11:56pm Phil
Came all over the counter
No pics of fingers rubbing?
Hope you got off Sass
11:57pm
Yes, dear man… it was fierce
11:57pm Phil
Awesome!
Off to bed for me.
Sweet dreams
11:58pm
Sleep well, Philip.
11:58pm Phil
๐Ÿ™‚

12:12am
[photo of my tummy and slit with my fingers in it]

Published by

Sassy Girl

It's the gal you knew in high school that you've wondered about. And she's got something to say! Time to heat up old flames!

One thought on “Hot dogging”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *